Friday night

Tjatja!

Gårdagen var helt underbar.
Duschade snabbt och sen mötte jag Andreas vid 7.
Vi myste och pussade på varann, sen gick vi ner till köket för att hämta cola och ostbågar, vi mumsade i oss allt och såg på Idol. Vi busade mellanåt, och jag blev såklart retad, just för det är fredag! Haha. Han ville att vi skulle konsumera alkohol ihop, jag försökte verkligen men klarade inte mer än några klunkar. Efter Idol gick filmen Just like heaven på 5an och den såg vi på. Eller snarare Andreas som var helt inne, skit skönt att han gillar chick flicks! Gosade ner mig i hans famn och han kramade och pussade sönder mig, i love it. Blev en massa sånt. Vi såg på Playa del sol, svensk humor men den är rätt bra. Efter det däckade vi båda. Det var så skönt så det inte var sant. Halv 3 gick vi upp helt döda, han skjutsade hem mig, och jag stupade i säng.

Måste bara tala om hur mycket jag älskar att höra alla gulliga saker han säger till mig. Det är så sjukt vad ett par ord och hur man är, kan göra allt så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0