Into darkness

Hej.

Åkte till Södertälje med min bror, mamma, morbror och kusin.
För att gå på min farbrors minnescermoni. Det var fint, och jag visade mitt stöd på bästa sätt. Jag satt med mina mostrar och mormor och vi hade diskussioner. Min kusin som är 15 vill ha en hund, och hans mamma frågade om jag kände någon som sålde en? Jag totalnekade till det hon sa, och förbjöd henne att köpa en hund till honom, eftersom jag vet hur ansvarslös och lat han är. Min mormor är så gullig, vet ni vad hon sa? - Han kan visst köpa en hund, ha den hemma och lära den använda datan. HAHAH min bibi det! I bilen påvägen hem hade vi en diskussion om vaccinet mot svininfluensan. Skit sak! Ska aldrig vaccinera mig. Kom hem för 5 minuter sen, nu ska jag äta passionsfrukt i väntan på min kusin Amanie som ska sova här, yey!

Ha de nice.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0