Me & you

Tjatja!!

Gaaah vilken kväll det var igår!
Åkte hem till Andreas. Konstigheterna började tidigt under kvällen. Jag hade nämligen på mig sammetleggins, och han sa att han kvävs av att röra dem?! Haha de var kul att se hans ansiktsuttryck när jag tvingade hans hand på mitt lår. Vi låg så konstigt, helt upp & ner, men skönt. Vi såg på Färjan, sista avsnittet. Sen fick jag v-ä-r-l-d-e-n-s skönaste massage, det var heeeelt otroligt hur nice det var! Vi drack oss vimsiga, åh va kul det var. Vi skrattade åt varenda lilla sak, och höll på med varann. Behövde verkligen en sån kväll. Så grym på alla sätt!

Fick även höra några saker jag länge velat höra.
Bäst. Bäst. Bäst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0