No computer freak

Tjatja.

Har inte orkat sätta mig vid en dator, så skönt på ett sätt.
I söndags gick jag ut med Andreas, Timmy & Matti, sen mötte vi upp Danijel, Kevin och Tomas. Vi gick runt i Sätra och snackade om allt typ, skrattade åt allt Matti sa.

Igår, så var jag hos Vårdcentralen på morgonen och fick 2 mediciner att hämta ut hos apoteket. Sen åkte jag till skolan och var där till 1. Kom hem och tog det lugnt, såg på TV och åt mat. Halv 4 hoppade jag på bussen som Andreas var i och vi åkte hem till honom. Åt pommes, och myste. Vi såg på massa program, och retades med varann. Vi låg och vilade rätt länge, då fick jag migrän :( Sov i hans famn ett tag och vid halv 11 skjutsade hans pappa hem mig. Tuppade av i badrummet, slog i skallen, allt snurrade till. Så jag la mig och sov.

Utöver det sista var dagen perfekt!
Nu ska jag åka till Kungens Kurva för att köpa UGG's, orkar seriöst inte gå runt i Converse när jag är ute och slappar när man kan ha UGG's. Och om jag har tur, så kanske jag kan hämta ut min jacka idag.

Hörs sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0