Otrevliga männsikor!

Idag var verkligen inte min dag vad gäller främlingar.

Inne på NK var jag jättetrött efter att ha gått runt så mycket, så jag satte mig på kanten av ett ställ där de hade kläder, då kom en anställd och sa till mig. Såhär gick det till :
- Mannen : Men snälla sitt inte där.
- Jag : Okej (går direkt upp)
- Mannen : Du kan sätta dig där det finns bänkar.
- Jag : Okej.
- Mannen : Det finns en dääär borta
(pekar långt)
- Jag : OKEJ!!!


Stod i kö inne på Apoteket för att köpa Brun utan sol. Och en kvinna kommer från intet och ställer sig framför mig och säger :
- Kvinnan : Jag stod innan dig.
- Jag : Varför?!
- Kvinnan : Jag skulle bara byta en sak.

Sen gick hon till kassan bara, jag orkade inte ens öppna min käft.

Andreas var hur sur som helst på dem hahha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0