Sunday

Hej.

Filmen igår var jättesöt, inte värd att se på bio kanske men gulligt rolig.
Var där med min kusin och hennes pojkvän, hela biosalongen bestod av par, alltså att flickvännen tvingar dit pojkvännen haha, men inte jag inte! Kom hem vid halv 12, tråkade hemma, åt de nya bearnese chipsen haha. Vid 2 inatt bestämde jag och Timmy oss för att dra ut på hajk. Vi satt vid ett dagis och snackade, sen satt vi i läskiga hyddor, och i ett äckligt lekhus mitt i skogen! Vi satt och töntade oss och skrattade men var ändå vettskrämda. Vi vill skrämma dem i scouthuset, så Timmy kastade stenar på fönstret sen sprang vi iväg. Hahah kul vi hade! Han kom hem till mig och smakade på bea chipsen och sen sa vi hejdå.

KUL haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0