Sweetest thing

Hej!
Var på middag i Hornsgatan med bejb, åt jättegod middag, snackade om massa saker mellan himmel och jord. Hade det så sjukt trevligt med världens sötaste. Efter middagen åkte vi till Bredäng för att sen promenera hem till honom, myyys. Så skönt att glömma bort allt annat när jag är med honom. Hemma hos honom såg vi på film, och jag visade en lite känsligare sida av mig själv. Vet inte riktigt hur jag ska förklara dagen, men hur skulle ni själva känt om ni hade en urgullig pojkvän, som ni sällan gör något särskilt med, bjöd ut er på middag, sa saker som gjorde att det pirrade till, samt klätt & fixat sig och frågat om det var fint. Och sedan krama om en så hårt när man är ledsen, att man inte ens får torka bort sina tårar, då klämmer han till hårdare för att han inte vill släppa. Kräver att jag sover hos honom. Han är så underbar. Han är verkligen alltet i intet för mig.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0