Wonderful

God kväll!

Hade möte i skolan idag vilket gick jättebra, ska på ett annat imorn.
Kom hem till lugnet och åt en smarrig middag i min ensamhet.
Vid 7 möttes jag och Andreas, blev inte en lång kväll, dock en trevlig. Vi konverserade och pussades efter varje mening, han kramade luftstrupen av mig & gav mig ett jätte stort antal pussar :) Vi åt hamburgare med pommes & bea som hans mamma fixat, medan vi såg på S.O.S Gute, men det blev till att gömma sig under täcket och pussas och ge varann gosiga kramar. Vi pratade mycket om jobb, och hur lyckligt lottad han är, som garanterat har flera jobb som vuxen. Vi avslutade kvällen genom att reta varandra, och puckla på varann. Vad vore en dag med honom utan det?

Han skjutsade hem mig i regnet för 1 timma sen,
och nu ska jag sova och drömma om denna härliga dag.
Go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0