10 timmar senare..

Tja!

Haha blev lite längre än tänkt hos Andreas.
Drog dit strax efter ett, och jag kom hem ungefär halv 11.
Vi myste som satan, lyssnade på massa musik, vi (läs : jag) lagade pannkakor, som uppskattades. Vi hade Lugna favoriter på tror jag det var, och han kunde alla låtar som spelades, det är väldigt olikt honom, men sött :) Vi såg sedan filmen Johan Falk, G.I.S. En rätt bra film, var lite tråkig och överdriven ibland men om jag överlägger så var den faktist bra. Vi fixade nudlar efter det, våra älskade nudlar. Nördade vid datan, sen satte vi på Johan Falk, Vapenbröder (del 2), den var betydligt bättre och mer spännande, ser fram emot att se den tredje, fast den har inte kommit ut ännu. Vi myste som gamar, och han viskade världens bästa saker i mitt öra.

Gilla dagen till tusen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0