22 september

Hej.

Dagen var hektisk.
Var i skolan och tog skolfotot, var på lektion.
Sedan drog jag hem till min kusin Claudia i Segeltorp, hon skulle låna lite kläder av mig. Vid 3 åkte vi till stan, vi mötte hennes pojkvän, och hon drog med oss till massa butiker. Jag och Johan var skittrötta, men hon var så envis och körde med oss. Drog därifrån vid halv 6, hade skit ont i huvet. Jag mötte Andreas på vägen hem, vi åkte till Västertorp, och blev hämtade av hans pappa där. Han skjutsade hem mig och jag la mig direkt när jag kom hem. Jag låg och skakade i timmar.. Vid 8 gick jag upp för att äta, när jag gjort det kände jag genast att jag mådde bättre.

Men jag ska nog lägga mig och vila snart igen,
vi hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0