Busy day!

Hey!

Älskar dessa dagar då man gör mycket, nu när mina dagar är tomma.
Åkte till Kungens Kurva och köpte boots, hittade snyggare, och även kängor, fick ångest. Bad Andreas komma och hjälpa mig och det gjorde han snällt! Vi gick sedan in på H&m där jag sett lite snygga saker, han var villig att testa (?) så vi plockade med oss det jag tyckte om, och han gillade även tröjorna som jag valt, så han köpte 2 tröjor. Vi gick åt skilda vägar efter det, jag skulle hem till Sibel, och han till gymmet.

Åkte hem till Sibel, vi pratade om allt, så skönt. Skrattade, fick fram massa léenden som dolde sig inom henne, sjukt bra! Vid 4 skulle jag hem och se till en sak, men det sket sig. Sa hej till mamma, drog med mig nudlar, och åkte hem till Andreas med honom. Världens roligaste sak hände där, fan att jag svurit på att inte tala om detta för någon... (det kommer snart). Vi såg på TV, åt nudlar, pratade om massa saker. Hade så mysigt. Jag förstår inte vad som hänt, men han är sååå gullig, säger världens sötaste saker till mig, får mig att rodna, håller om mig hela tiden, korsar sina fingrar mellan mina, åh!!!! Vi drack även kaffe, eftersom han blivit "beroende" (druckit det 10 gånger i sitt liv) haha.

Kom hem och såg på Roast på Berns, och ett galet roligt program på 3an.
Nu ska det nätsurfas, har inte suttit vid datan något idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0