Don't need to explain myself

Godkväll.

Drog till skolan för att göra en uppgift, hängde där en stund med vänner, vid halv 2 drog jag till Andreas. Kunde inte motstå honom, SHIT vad jag saknat honom! Han kände nog samma saknad eftersom han inte höll sig borta nångång, bombade mig med pussar, underbart. Vi åt nudlar som jag hämtat och chips med dipp som han snällt bad mig köpa, man kan inte säga nej till en söt sjukling. Vi myste som bara den, och jag kom hem precis, sitter och äter spaghetti med köttfärssås. Har världens yrsel, ser nästan inget :(

Ska gå och vila,
hejdå.


Kommentarer
a

haha ja e 18 men endå får eran kärlek mig att tro på den! ;)



puss, hoppas ni blir lyckliga!

2009-09-16 @ 20:48:44
a

haha ja e 18 men endå får eran kärlek mig att tro på den! ;)



puss, hoppas ni blir lyckliga!

2009-09-16 @ 20:49:04
hasna

Tack va snällt!!



Tusen tack, de hoppas jag me, puss :)

2009-09-17 @ 21:15:57
URL: http://laazy.blogg.se/
a

så lite (:

föresten accepterar dina föräldrar att ni är tillsammans? :)



puss

2009-09-17 @ 22:34:11
hasna

Har ju bara mamma, och hon accepterar det till fullo. Det är inte så att jag sagt att jag är tillsammans med honom, men hon vet att jag är det. Mammavibbar i guess?



Som svar på frågan så kan jag säga att hon ständigt säger att hon accepterar vem jag än väljer att vara tillsammans med, och att hon stöttar mig ;)

2009-09-19 @ 20:56:49
URL: http://laazy.blogg.se/
a

beklagar <3



haha aha okej, men fan va bra att hon stöttar dej.. inte så många mammor som accepterar de.

Kan du köra frågestund?



puss

2009-09-21 @ 19:20:25
hasna

tack<3



ja, är jätteglad över de!

Hmm, hade det en gång och det handlade bara om privata saker, inte kul. Ställ vad du vill, när du vill, så lovar jag att jag försöker ge så klara svar som det går? ;)



pusssss

2009-09-21 @ 23:20:11
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0