Last night.

Hejhej!

Hur ska jag förklara gårdagen på bästa sätt?
Jag ger det ett försök.
Andreas hämtade mig vid 6, vi lade oss på soffan och såg på TV. Jag åt lite mat som han lagat, berättade lite spännande saker som hänt. Efter ett tag gick vi upp till hans säng, myste och såg på Idol. Han retade mig som bara den för det minsta lilla, men jag försvarade mig bra! Vet inte varför han kände för att hacka på mig så mycket, men han är som han är haha. Han pussade på mig en heeeel del, bäst :). Vi åt massa godis och chips, han smaskade som en kamel!! Blev galen. Vid 9 började Smallville, självklart såg vi på det, men mitt lilla "smartass" föutsåg delar av avsnittet hela tiden. Han kramade tarmarna ur mig x antal gånger, jag bet hans mage hihi. Vi såg på filmen Mitt super ex. Somnade nästan, var jätte trött. Men han var så söt när han skulle kolla om jag sov, han var jätteförsiktig med att vända sig. Då spärrade jag upp ögonen. Vi myste som satan, han viskade världens sötaste saker i mitt öra, åh ryser när jag tänker på det.

Han är helt enkelt bäst!
Ska kika runt i nätet nu,
hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0