Past

Godmorgon.

Fredagen var super för min del, hoppas er också var det.
Var med vänner hela för och eftermiddagen, käkade hos mig, delade massa historier. Nice. 8 hämtade Andreas upp mig, vi åkte hem till honom, såg på Idol. Därefter filmen Red eye, han var heeelt inne i den haha. Efter filmen rotade han i sitt TV bord efter ett spel, och hittade en jättesöt miniradio! Jag lekte med den, satte på den, sedan la vi oss tyst och lyssnade på musiken som spelades, så himla skönt. Vi kollade även lite runt i nätet på massa skumma saker, det var kul på något sätt. Han laddade även ner Johan Falk, som vi båda länge velat se! Fast det blir nästa gång. Kort och gott så var min fredag helt underbar, spenderades med nära och kära.

Ska se på The Hills nu,
hörs sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0