Sicko

Hej.

Har inte skrivit, mår så dåligt som man bara kan!
Jag var hos Andreas och myste igår, förstår dock bara inte varför jag plötsligt blev mer sjuk hemma hos honom? Aja, vi såg på TV och på filmen Valkyria, han har tjatat om att se den, sen den kom ut på bio. Ändå var det jag som var mer inne i filmen. Den var inte så himla bra, för oss som läst om andra v-kriget, är inte detta en konst. Vi såg även slutet på Pirates of the Carrebian. Disskuterade om massa saker, kom fram till en del, nu återstår att se. Kom hem vid 3 och sov direkt, vaknade minst varje timme, snöt mig, rullade runt, hostade och försökte svälja. Omöjligt. Har haft feber, hostat, haft halsont, och näsrinna. Så himla jobbigt. Så jag har spenderat dagen vid TVn och sett på Runs house maraton.

Nu önskar jag bara att jag blir frisk igen,
detta är verkligen inte kul :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0