Suck it in

Tja!

Denna helg har inneburit nysa och snyta sig hela tiden.
Men jag klagar faktist inte, man blir så pigg när man känner att man börjar må bättre, och man blir överlycklig att kunna gå ut med vänner, och hitta på saker. Jag ser fram emot det. Om en timme är det One Tree Hill, åh vad jag saknat serien! TV på söndagar är det bästa som finns :) Man ser vilken optimist jag blivit, jag behöver det. För det finns folk som är otacksamma, och det behöver jag inte. Jag har kämpat och slitit i onödan känns det som, för jag tas som något oviktigt. Så jag ska se genom den människan, tills denne förstår vad innebörden av tacksamhet är, och visar det.

Skriver väl om något dyker upp i skallen.
Hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0