The best evening

Hej!

 

Tar tillbaka det som skrevs härunder haha. Andreas mötte upp mig efter att ha varit på släktträff vid 11 någon gång. Vi gick hem till honom och myste, vi såg på massa gamla foton, haha va söt och mullig han var! Vi såg även på Saw, Andreas var en liten fegis, han ville inte se den, men sedan gav han sig och höll i min hand. Jag är den som alltid är rädd för skräckfilmer, men vad hade jag att oroa mig för när jag låg i hans famn? Inget alls. När filmen tog slut lagade vi vitlöksbröd och mådde illa efter, av någon konstig anledning. Vi busade en del, hade sååå kul.

 

Vi såg en liten bit av 8 mile, sen bestämde vi oss för att sova. Helt plötsligt låg vi och myste under täcket länge. Vi sov inte fören halv 7 imorse. Sov skit skönt, vi är liksom realister jag och han. Vi somnar kramandes eller hand i hand, sen flyttar vi båda på oss så vi sover rygg mot rygg, det är skönt! Vi vaknade vid 1 och var jättesega av oss, vi åt frukost, sen låg vi och slöade ett bra tag. Kom hem för drygt en timme sen.

 

Väldigt bra kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0