Yesterday once more

Godmorgon.

Min dag i ord igår..? Underbar.
Andreas hämtade upp mig vid halv 6, åkte hem till honom och låg uppe i hans säng och myyyste. Vet inte vad det var, men det kändes helt otroligt. Vi var på varann hela kvällen, jag kurade in mig i hans famn, han kramade hårt om mig och viskade saker i mitt öra. Ja, ni förstår. Vi åt även Budapestbakelse, mums! Klockan 9 såg vi på filmen The day after tomorrow, och jag kom inte hem fören vid 11. Illa. Men kunde inte slita mig loss från stunden, det var mörkt, regningt och blåsigt ute, och jag låg i hans sköna famn. Somnade nästan till och med. Har ingen ork i kroppen att sitta på lektion i Thorildsplans Gymnasium, så jag stannar hemma idag. Fast jag ska snart dit på ett ärende med Ayan & Camila.

Vi hörs under eftermiddagen.
Tjaaaaaaa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0