Could do this everyday

Gokväll!

Haha hos Andreas en hel del privat.
Nej skoja, vi lagade "nyttig" kebab, det var hur gott som helst. Vi latade på soffan efter, då visades filmen "Benjamin Buttons otroliga liv" och om jag velat se den! Kan säga att den var huuur bra som helst. För att mysa upp stämningen hämtade jag Andreas duntäcke som vi kurade oss under, och han sov sött intill mig. På kvällen hjälpte han mig med plugget, förstod lite mer iaf. Sen blev vi hungriga igen och åt fläskkotlett med potatis och béa, det är livet! Addera dagen med massa pussar och omfamnelser, det är så bäst att vara kär :D !

Nu ska jag sova, natti.



Kommentarer
emma

Okej en gnutta då ;)



naaw vad mysigt :)

själv har jag vart utan dennis för länge.

Jag är skit irrterad för tillfället ! haha

<3

2010-04-21 @ 22:40:07
URL: http://missperfect.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0