Helgen

Hej igen!

Igår åkte jag och Emma som sagt till Skärholmen och köpte en del, sen åkte vi hem till mig och pratade en massa. Efter någon timme mötte vi Andreas & Dennis och åt i Centrum, därefter spenderade vi kvällen hos Andreas där vi segade.

Idag åkte jag, Emma, Andreas, Dennis, Kevin & Alex och badade i Västertorpshallen. Jag och Emma simmade 400 m, hur duktiga är inte vi?! Sen blev det en hel del lek, och då ska killarna såklart kasta runt alla bilringar, boys will be boys. Efter det åkte vi och köpte massa kött, och grillade hemma hos Andreas. Sjukt gott och trevligt att sitta ute i hans trädgård med alla :)

Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0