Klumpig till MAX

Igår i skolan när vi åt lunch, så spillde jag ett helt glas vatten på mina leggins och mitt linne. Jag reagerade knappt, fast sen ställde jag mig såklart upp. Dum? Jag vet.. Men jag satt ute i solen och det torkade efter bara några minuter.

Sen när jag var på det där infomötet med Andreas, då kände jag att mina leggins hade fastnat, så jag tittade till dom, och ser att ett blått tuggummi på stolen hade kletat sig på min rumpa :(.. Försökte få bort det men det gick inte. Mötet var mitt på stan, fast jag lyckades dölja märkena ändå, som tur var. Nu ligger legginsen i frysen. Fast jag tror de åker ner i soptunnan, de ger mig otur!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0