Lite halvt död

Morsning korsning (loser jag är)

Gårdagen var en saga i sig kan man säga.
Mötte Andreas vid 6, vi promenerade till Kungens Kurva för att han blev sugen på att äta på McDonalds. Vi satt där ett tag ovetandes över vad vi skulle göra. Andreas frågade då om vi inte kunde åka hem till Emma, som snällt sa ja. Bussen stod precis utanför, och vi rusade dit. Vi hamnade en bit bort från staden, i Tullinge. Vi var helt lost, men de mötte oss efter att vi gått fel.

Hennes hus var hur fint som helst! Vi hade det ganska mysigt, spelade kort, (jag och Emma var såklart överlägsna.. Till en början) och vi såg på Solsidan. Sen var jag och Andreas tvungna att springa till bussen, mitt i skogen! Vi hann iaf, så vi åkte hem till Andreas, myste, åt kycklingspett 2 på natten, sen sov vi gott. Vi segade imorse, jag målade naglarna, sen promenerade vi hem till mig.

Är lite seg av mig idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0