Text me

Uppföljare..

Andreas, 12 juli 07 00:38

baby saknar dig. . älskar dig


Andreas, 18 juli 07 01:13

YES DU VAKNA! fan va jag har saknat dig jag lovar


Jag har massa gamla sms sparade på datorn.

Hur som helst, när jag satt på flyget, påväg hem till verkligheten igen, så pirrade magen.
Jag landade sent på kvällen, och åkte hem och ville sova direkt. Minns att Andreas bad mig att inte sova och fortsätta smsa honom, eftersom vi inte haft den ständiga kontakten på 3 veckor. Men jag lovade att vakna igen på natten, och det gjorde jag, därav det understa smset. Vi pratade till morgonen den natten. Och sov ett par få timmar, sedan skulle vi träffas.

Jag var hur pigg som helst trots att jag bara fick ett par timmar sömn.
Vi möttes tidigt på dagen, och jag minns att stegen till honom kändes allt tyngre eftersom jag inte visste hur jag skulle reagera när han kom, jag var så satans nervös. Jag satte mig på blåa sand lådan, gick runt i cirklar, sen satte mig igen. Jag vågade knappt se honom i ögonen när han närmade sig. Minns fortfarande den känslan när han kramade om mig och gav mig en stor puss på kinden, det kändes så främmande, men så jävla rätt.

Vi promenerade runt i timmar, pratade om allt mellan himmel och jord, vad vi gjort och sett, hur tomt det varit, och hur kul det var att ses igen. På eftermiddagen gick vi åt skilda vägar då jag även ville träffa mina andra vänner. Mot kvällen ville jag och Andreas ses igen, så jag slängde i mig mat, och mötte honom. Vi satte oss vid vattnet och tittade ut i vattnet, pratade om massa saker, och släppte inte händerna om varandra.



Kommentarer
x

ni får mej att tro på kärlek :)

önskar er all lycka <3

2010-04-20 @ 16:16:01
hasna

Åh gud tusen tack!:)

tack så mycket, detsamma med kärleken <3

2010-04-20 @ 16:30:29
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0