Uppföljare

- Uppföljare till mina 2 år gamla texter, om hur jag och Andreas blev VI,
finns under kategorin Han&jag.

Det sista jag skrev var om hur vår vänskap växte allt starkare, och att sommarlovet snart var nära.
Vi spenderade en hel del dagar i Sätra badet tillsammans med våra vänner. Bland annat på Nationaldagen då jag, Timmy & Andreas dränkte varandra. Och även dagen vi fick sommarlov. Den dagen var även min brors student, och jag smet iväg från mottagningen, för att vara ett stöd för Andreas, som var illa till mods. Jag tog honom bort från där han var, och försökte få honom på bättre humör. Kvällen slutade med att jag, han och Matti gick hem, och Andreas skjutsade hem mig på sin moped.

Vi sågs näst intill varje dag, vi var ju trots allt bra vänner, och vi var med våra gemensamma vänner. Då jag saknades, så bad han mig komma, och då han inte var ute när jag var med våra vänner, så bad jag honom komma. Vareviga dag, smsade vi varandra. Spelade ingen roll vilken tid på dygnet det var. Vi pratade ständigt, och utvecklade på så vis vår vänskap ännumer.
Någon vecka inpå sommarlovet, så ville han ses. Då ville jag ha med en vänn, men det ville inte han, fast min vänn var ändå tvungen att gå hem, så jag träffade honom ensam för första gången. Jag förstod inte varför det var så nödvändigt dock? Jag skojade lite med honom, och tog hans mobil, som han ivrigt ville ha, som ledde till lite brottning. När vi skulle säga hejdå, kramades vi i minst 10 minuter, ingen ville släppa taget. Han andades mot min hals och jag hoppade till, då retades han med att pussa på min hals. Haha.

Fortsätter i nästa inlägg, för mycket text annars.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0