Att försöka överleva dagen

Hej!

Nu har skolan börjat igen.
Har inte gjort så mycket faktist, bara suttit på några få lektioner och pratat med vännerna. Både igår och idag kilade jag hem till Andreas efter skolan. Igår lagade han spaghetti m köttfärssås till oss, självklart var jag tvungen att kladda ner mitt vita linne. Sen somnade jag intill honom, var så seg. Vid 5 rörde vi oss mot Centrum för att möta Alex & Johanna för att åka in och sola. Vi gjorde det sen åkte alla hem. Idag lagade jag pasta med kyckling i lite sås, mums. Sen somnade jag IGEN, blir redan helt utmattad av skolan?! Sov kanske 2 timmar om inte mer, efter det åkte vi till Media Markt, lämnade in hans trasiga mobil, och jag kollade på min systemkamera som jag ville ha ;(.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0