En riktigt bra helg

HEJ!

Igår fick jag en fråga med så kort varsel, men godtog ändå den.
Åkte med Jens, Daniel, 2 Emmor, Johanna, Andreas och Dennis till Heron City, och gissa vilken film vi såg?

TOY STORY 3, i 3D! :)

Den var jättebra faktist, som barn gillade jag inte filmerna, men älskade trean haha. Efter filmen mötte vi Alex & Johanna som också var på bio. Vi alla åkte till Sätra, hängde lite, sen rullade vi hem. Idag så mötte jag upp Alex, Andreas, Dennis, Daniel och Kevin. Vi var på världens bästa mässa, det kliade i fingrarna av att vara där.

Vi var självklart på Tatueringsmässan!

Jag hade i åtanke att gadda mig, men det kostade alldeles för mycket för att göra något litet. Köpte med mig en töj spiral till örat dock. Man blev så himla sugen av att se alla som blev gaddade, och att höra ljudet av nålarna gjorde det hela mer svårt att motstå. Jag måste göra det snart. Det var iaf underbart på mässan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0