Höjdarhelg!

Vilken helg det varit!

I Torsdags låg jag och myste med Andreas och såg på Gamer, han bakade en svingod kladdkaka till oss då :D! Johanna kom och gjorde oss sällis på kvällen, då såg vi på filmen 17 again, asbra!

I fredags drog familjen med mig till Gålö där vi kampade, vi hade det mysigt och så, men jag hade ingen att vara med så det gjorde det hela tråkigare. Mina kusiner var även där. Fast jag kan medge att det var lite skönt att komma från vardagen men ändå ha så nära hem.

Igår mötte jag upp Andreas, Jens & Timmy inne på stan, sen åkte vi till Sätra, smet hem från kampingen tidigare då jag inte orkade vara så ensam. Vi plockade med oss Kevin och satte oss i Alexis ett tag. Sen drog vi vidare hem till mig där hela kvällen spenderades. Vi var väl några stycken som satt på altanen och hade oss, mysigt var det.

Idag var jag hos mormor med hela tjocka släkten från mammas sida och inväntade min moster samt hennes barn som årligen kommer hit på besök från Tyskland. Vi var även där för att fira Amanie som idag fyller 17, GRATTIS! Där satt vi igen, jag, Claudia & Amanie, gänget som alltid reser ihop, helt förstörda efter den goda maten (dolma), haha. Åkte till Örnsberg vid 7, för att se på film hos Kevin med honom, Andreas, Alex, Timmy och de två Johannorna. Vi såg Sanning & Konsekvens, mums.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0