My weekend

Hej!

Jag har inte spenderat mycket tid hemma, då jag i fredags lämnade mina kusiner till flygbussarna, sa hejdå, och åkte iväg. Mötte Andreas i Slussen, åkte till Nacka, efter att ha frågat massa chaffisar om vi tog var rätt. Vi åkte till skolan som han skulle börja i, fick en liten rund tur, sen gick vi till Forum Nacka. Jätte fint ställe, och väldigt lugnt och folktomt. Köpte med mig en skjorta och en t-shirt, och han köpte 2 fina tröjor, sen åt vi och åkte mot Hornstull. Där solade vi, och sen åkte jag hem. Gjorde inte så mycket på kvällen, fick besök av Mary och Emelie vid midnatt en stund.

Igår myste jag med Andreas ett tag, sen åkte vi in till Tanto och drack lite med våra vänner. Det var en liten utomhusfest, men kändes mer som en fest för barn. Vid midnatt åkte vi till Liljeholmen, vi skulle på fest, men jag ångra mig och åkte hem när jag såg folket haha, de var för fulla.

Idag så har jag varit på min brors fotbollsturnering som han hållt för sitt knattelag. Stod i cafeterian och sålde mest, och hejade på. Fick besök av Andreas, Timmy, Emma, Yossef, Alex & Johanna som jag och Kevin sedan gick med. Vi segade mest, sen gick jag Andreas, Alex, Johanna & Emma hem till Emma och lekte med hunden.

Nu ska jag ladda upp inför skolan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0