Sommaren 2010

Bowlade flera gånger denna sommar.

Festade med vänner och åkte på några fyllor.

Åkte till skansen med Andreas, Johanna och Alex.

Var en hel del i Sätrabadet samt Gömmarn och svalkade mig med vännerna.

Var i Grekland med världens bästa

Hemma mys och chillkrök, hade vi massa utav.

Jag blev tagen av polisen i Usa för att ha shoppat för mycket!

Och såg ner på New York från Empire State.

Var på grönan med 11 andra.

Hade dökul!

Rymde iväg till Gotland med Andreas, sista veckan av mitt lov

Inte på tal om alla grillkvällar vi haft, spelkvällar, filmkvällar, svullokvällar. Åh det har varit så roligt denna sommar, med alla vänner. Att jag åkt bort till Grekland, USA, Gålö och Gotland har vart så skönt. Skönt att komma från vardagen, kul att se nya ställen, och att ha något att längta hem till är alltid bra. Min sommar är över nu, men den kommer alltid finnas i tankarna, för den har varit en av bästa som jag upplevt i mitt liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0