2010

Ett av de bästa åren jag upplevt i mitt liv.
Det började kallt, så jag var inomhus med vänner och spelade sällskapsspel och drack.
Jag experimenterade med kläder, jag klädde mig i saker som inte var mainstream och fick en och annan kommentar. Våren var väldigt uppskattad, firade valborg med de bästa, och värmen tog över. Emma tog min solarium oskuld också haha. Lärde känna 2 underbara tjejer allt bättre, och jag är djupt tacksam över att ha dem i mitt liv ♥
Maj - Fyllde 18, firade med familj, vänner, alla jag älskar och tycker om. Festade en hel del, och solade solade solade.
Juni - Solade ännu mer, firade Andreas, var på krogen ett par gånger, firade nationaldagen i Skansen. Tog en sista minuten till Grekland med hjärtat, aldrig gjort en bättre resa. Kom hem till värmen där det var sol och bad nästan varje dag
Juli, Augusti - Jag åkte till New York, det var en upplevelse i sig, under den resan kom jag min mamma allt närmre. Var även på Gålö och Gotland, samt Gröna lund, och firade 3 år med Andreas.
Hösten, den innehöll en hel del party, dricka, och faktiskt, nästan ingen shopping! Var på kryssning, födelsedagar mest.
Vintern och snön drog över landet, och jag spenderade min tid med mina söta vänner, hittade på mysiga saker, drack, fikade, åt middag, festade, myste, såg på massa film, bio.
2010 har varit ett underbart år, tack för mig :)


Kommentarer
Emma

Är glad över att jag lärde känna dig med hunni :D



juste vi måste boka kryssningen <333

2011-01-02 @ 00:48:42
URL: http://missperfect.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0