26 - 28

Har nästan inte suttit vid datan något alls.

I söndags var jag hos Andreas och segade, vi bakade bärtårta, och tittade på Dexter.
I måndags var jag i Skäris med Johanna, Alex, Emma, Dennis och Kevin, vi tittade runt, sen åkte vi till Media Markt och Netonnet. Killarna köpte data saker. Mötte upp min kusin Claudia därefter och gick runt i butiker med henne, sen hälsade vi på mormor en stund. På kvällen kom massa vänner hit, jag Emma och Johanna tittade på resor till Ayia Napa, och sen spelade vi alla drickspel, det var hur kul som helst :)
Igår var jag hemma hos Mary på HP kväll, knytkalas, och byta julklappar dag. Jag somnade ett tag, så skönt, flera följde min trend och sov också, och det var tyst i huset för en liten stund. Vi var typ 8 pers, hur trevligt som helst. Gick till Andreas på kvällen för att kramas lite, och och tittade på Benjamin Button.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0