Fettisdag!

Tja!

Har haft världens äventyrsdag!
Hade 2 lektioner i skolan idag, slutade vid 11, sedan åkte jag raka vägen hem till Andreas. Myste lite med honom då han va nyvaken, sedan intogs duschen. Efter det lagade vi MAT! Det blev hasselbackspotatis med fläskkottlet och béa, gud vad gott det var. Efter det låg vi och segade på soffan, han somnade intill mig, och sov i min famn, som den lilla söta pojken han är. Vi gick upp till hans rum för att sova, men jag fick i mig för mycket socker (sprite) så jag var helt sprallig. Pussades, gosade. 7 mötte vi upp Dennis och Emma för att dra vidare hem till mig och se på film. Det var en B film, fast vi gjorde det bästa av situationen, vi bunkrade upp med massa gott och delade massa skratt. Vilket resulterade till en grym kväll.

De gick precis och nu ska jag plugga lite.
Tjadå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0