Freaky!

HEJ!

Jag vaknade nyss, helt sjukt!
Okej, jag kom hem 4 inatt och slocknade direkt, men att vakna vid denna tid är konstigt!
Sov iallafall hos Andreas i fredags, vi hade otroligt kul, och sov rätt tidigt och skönt intill varandra. Vaknade vid tolv på lördag morgonen, och försökte tänka ut något gott att laga till frukost. Det blev smoothies och toast, han tyckte det var så gott att han ville göra igen direkt efter haha! Vi slappade mest hela dagen, såg på TV, låg på golvet och fjantade oss, hade på kamminen och låg och värmde oss vid den. Vi var till och med så lata att vi beställde mat från Onlinepizza.se som körde hem maten till våra magar. Vi såg på SATC filmen, och vid 8 kom Dennis och Emma. Vi spelade Bingo, drack massa goda drinkar, sedan Monopol, och drack ännu mer. Vid 11 slocknade Emma, och jag var otroligt vimsig. Skrattade lite åt allt i timmar. Vi såg på Patrik 1,5 och jag & Dennis höll på med Andreas och Emma som sov, åh vilket skratt vi fick oss! Och innan 4 gick vi alla hem.

En superhelg har det vart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0