Gilla SL

Hej på er!

Åkte hemifrån till skolan 1 timme tidigare för att försäkra mig om att komma i tid. Det visade sig att jag knappt behövde en halvtimme? SL ska ha så mycket credd, för att dom lyckats fixa så många bussförare på så kort tid, och att bussarna åker ständigt, en efter en. Det var knappt fullt på sittplatserna, så jag förstår inte var all denna ilska från många kommer från? Det är ju naturligtvis vädret som skapar dessa problem, inte SL, vi ska vara glada att de ställer upp för oss resenärer, min väns pappa åkte till jobbet 5 imorse, bara för att skjutsa andra till sina jobb, så ha lite överseende med det hela, som jag! Hade inga lektioner på hela morgonen fram till 12:35, och där var bara jag och Ayan sen åkte vi hem.

Har legat och degat sen dess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0