City

Hej!

Klarade av en 3 timmar lång skoldag gallant!
11.30 slutade jag, och åkte till Liljeholmen för att möta Andreas.
Jag köpte med mig bakelser som han uppskattade, och mumsade i sig haha.
Vi klev iallafall av i Slussen, och gick runt en del. Inne på Weekday gick vi lite loss, testade massa plagg, båda i samma provhytt haha, jag fick med mig 2 linnen och ett par byxor, detsamma gällde honom.

Vi åkte sedan hemåt, men mellanåt så gick vi in till Ica och köpte köttfärssås och spaghetti tillbehör, och drog hem till honom där jag lagade maten till oss. Det uppskattades som fasiken, sedan sov Andreas intill mig efter maten, på soffan, lagom till One tree hill, perfekt! Vi var uppe och busade ett tag, pratade, gosade, och kramades. Vid 6 tvingade min mamma mig gå hem eftersom ingen var hemma, och hon sa att hon glömt spisen på. Då fick jag dras hem, och till min inte så stora förvåning, var det något helt annat. Nämnligen riskokaren, som bara stod på "håll varm", gissa om jag är förbannad?

Men hon ska inte förstöra min underbara dag inte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0