Drägg

Tjabba!

Hoppade i veloursetet, apskönt, och mötte Andreas.
Vi kämpade oss upp till centrum, för att köpa överflöd av chips och godis.
Det tog oss lång tid att gå hem till honom, jävla drägg dag!
Vet inte vad jag har för problem i skallen dagarna efter nyår, blir så himla lättroad, efterfull eller något? Förra året anklagade de mig för fylla, och iår kallade Andreas mig knäpp! Antar att det är något medfött. Hemma hos honom såg vi på Robinson, en del av Harry Potter, En förtrollad romans och Spider-man. Samtidigt som vi högg i onyttigheterna, men mitt i allt så avstod jag från cola & julmust, och tog vatten, min wannabe gjorde detsamma. Vid 2 hade vi en pusstävling haha, den som kunde hålla sig kvar längst. Jag vann efter en halvtimma, vi båda var på gränsen till att somna, så det var dags att rulla hem då.

Nu måste jag plocka isär julgranen,
mamma är ett freak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0