Gott nytt år!

Och god fortsättning vill jag börja med!

Gårdagen var lite av varje, dock underbar!
Vaknade innan 9 av att min galne bror hade hög musik på och sjöng med, jag gick ut och skrek på honom, sedan lyckades jag sova fram till 1.
Jag lagade en hel del bakelser, rörde ihop såser och såg till att maten inte brändes vid.
Nyår skulle spenderas hemma hos oss iår, därav allt stångande i köket. När jag var färdig duschade jag, fixade med mitt långa hår, sminkade mig och hoppade in i kläderna, och vid 8 mötte Andreas och Timmy upp mig. Vi drog hem till Emokevin där alla andra var. Vi drack, spelade kort, skämtade, och knäppte massa kort. Timmy och Emokevin skulle åka iväg till Spånga inför 12 slaget, då gick vi andra dvs, Andreas, jag, Alex, Johanna, Dennis & Emma hem till Alex och fortsatte drickandet. Pratade lite snusk, och kramades. Strax innan 12 slaget drog jag hem och smällde fyrverkerier, skrek 18 år!!!! Och grattade min bror som fyller 24 idag! Sedan kramade jag om Meltem & Rim och stod en stund med dem.

Efter det mötte jag Andreas. Som nästan inte var vid medvetandet. Det var så himla kul, han gick åt alla håll, och sa massa roliga saker som jag inget annat än skrattade åt. Väl hemma hos honom, låg vi och pussade på varann en stund, och såg på Mr. and Mrs. Smith. Sedan mådde han illa, och jag tog honom fort till badrummet, där han körde in hela handen i halsen nästan, och spydde. Usch haha, mår illa när jag tänker på det. Jag torkade efter honom och sköljde av hans mun, och la han i sängs igen. Efter ett tag mådde han väldigt illa igen, och det hörde hans föräldrar och hjälpte till, tog hand om honom, och låg intill honom tills han somnade, sen smet jag hem.

Händelserikt nyår, och det sägs att året blir som man umgås..?
Återstår att se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0