Hej å hå

Hej.

Gårdagen gick gallant haha.
Trodde verkligen jag skulle klanta mig, men jag lyckades att inte göra det denna gång! Fick höra ett & annat kul, samt en fin bekräftelse, som rör sommaren. Jag bara längtar till dess! Filmen Snabba Cash, vad ska jag säga om den? Den var helt okej, inte värd att se på bio kanske då den inte hade en berättelse som fångade en. Den är definitivt inte som boken. Fast tycker man att Joel Kinnaman ser bra ut, så kör hårt. Han är så mmmm. Andreas drog mig mest mot hans famn, och så mumsade vi popcorn. Åkte hem till honom vid midnatt, och gaaaah vilka moments vi hade. Vi rusade upp till hans rum, och bara låg och kramades och pussade sönder varann. Me like alot. Det var min fina kväll det.

Hoppas ni hade det lika trevligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0