Heldag med Andreas.

Hej.

Igår var en heldag utanför hemmet!
Vid 1 mötte jag Andreas i Heron City, vi tittade runt en stund, sen gick vi till Ikea. Alltid lika kul. Jag skulle köpa med mig ett datorställ, så jag inte bränner låren hela tiden som jag gjort. Och en pajform till mamma eftersom jag råkade ha sönder vår under nyår. Andreas tjatade efter mat, så vi drog in till Ica Kvantum och plockade med oss en färdiglagad kyckling, baguette och salladsdressing. Hade en god mat idé på gång. När vi kom hem till honom skar vi potatis, och kryddade sedan in i ugnen. Tog en snabbisdusch medan han såg till potatisarna. Sen lagade jag ihop sallad, och han styckade kycklingen, och till det hade vi baguette med vitlöks creme bonjour. Fysatan va bra maten satt!

Efter maten låg vi och lyssnade på musik och sov i drygt 2 timmar. När vi vaknade låg vi och såg på TV, och lagade nudlar när magarna kände suget. Då var det även dags för Paradise Hotel igen! När de spännande avsnitten var slut, gick vi upp igen och letade efter träningsredskap till Andreas. Hans nyårslöfte är en vältränad kropp för beach 2010! När vi tröttnat på det så spelade vi massa spel i timmar, både på datorn, och på min Ipod, det blev en hel del roligheter. vi fånade oss en stund, och rätt som det var så var klockan strax innan 3, så det var dags att gå hem och sova!

En helvild dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0