Monopol

God morgon!

Vaknade faktist 11 idag, jättestort kliv för mig.
Gårdagen spenderades först hemma hos Andreas, där vi låg och såg på TV mestadels, skönt att bara ligga i hans famn och värma sig, i denna kyla. Vi åt lite kladdkaka, och hans mormors bakade kakor, urgoda! Och såg på film. Innan 10 mötte vi Dennis och Emma för att dra vidare hem till mig. Hemma hos mig dukade jag fram ostbågar och cola, sen satte vi igång och spelade Monopol! I början vann jag den stora pengahögen och var överlägsen, då kom min bror och hjälpte dom andra att pakta emot mig, men sedan slutade det med att båda killarna åkte ur spelet i brist på pengar, och Emma vann. Vi spelade fram till 1 tror jag det var, sedan satt vi och pratade massa roliga planer som infaller, om pengarna rullar in som de ska, haha. Runt halv 3 gick alla hem, och jag gick och la mig och sov som en stock! :)

En helskön kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0