Sleepy sleepy

Hej!

Hade en relativt skön skoldag.
Eller redovisningen på engelskan som jag hade imorse fick hjärtat att slå några extra slag. Annars var det ganska lugnt. På eftermiddagen vid halv 2 skulle vi se på någon film om Irländska terrorister, Michael Collins tror jag den hette. Då somnade jag? Jag har aldrig somnat i skolan, då jag trott att det varit omöjligt. Men jag somnade seriöst på bänken, och hörde inte kulsprutorna i högtalarna eller något. Vaknade efter 2 timmar av att mina fötter somnat, och såg slutet på filmen, sen skyndade jag mig hem. Skulle egentligen sitta i en biosalong just nu med min klass, har biljett till en förhandsvisning i jackfickan, men jag väljer att vara hemma och plugga till ett matteprov som jag har imorn, duktigt i know!

Haha kommer snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0