This day so far

Gokväll!

Städade hemma lite grann så mamma skulle bli glad.
Sedan mötte jag Dennis som hade lite problem, sedan lugnade han ner sig, vi skojade lite, åkte till Skhlm C för att köpa något åt hans flickvän Emma, det blev ett jättefint silver halsband! Vi gick runt i cirklar, sedan skulle vi åka hem. Han plankade, då röck det ut flera poliser och drog in honom i ett rum. Fick stå utanför och vänta ett tag. Men efter ett samtal löste sig allt, och han slapp böta. Jag hämtade ut mitt paket från H&m, sen gick vi åt skilda vägar. Hemma har jag vrakat i mig spaghetti med köttfärssås, och sett på Victorias Secret Show. De är gudomliga!

Hur som helst, ska blogg lana nu, haha!


Gulligt gammal bild på Timmy, Dennis & Amin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0