2 days

Hej!

Jag orkar inte vara aktiv, skriver bara det som hänt.
I förrgår var jag ute med några vänner i Sätra, sen mot kvällen drog jag, Andreas, Alex, Johanna & Kevin till Kevins hus i Örnsberg. Vi såg på en film som hette Case 39, skit äcklig och mysko, därefter hade vi Wii sports resort turnering, jag däckade där vid 3, killarna höll på länge efter det.

Igår åkte jag och Andreas till Skanstull för att käka Gyros på ett grekiskt hak, hur gott som helst. Efter det svängde vi förbi Ringen där Andreas köpte t-shirtar, sen åkte vi hem. Mot kvällen skulle vi möta Timmy, Dennis, Emma & LilJohanna i stan för att dra till en bar, men de tyckte den sög, så vi möttes halvvägs och åkte hem till Sätra igen. Fixade dricka, och drog hem till Hampus och drack. Vi efterfestade hos LilJohanna, och halvfem hamnade jag i sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0