Dubbla

Hej!

Igår drog jag, Andreas, Johanna & Alex till stan.
Vi kikade runt i butiker, hittade en massa roliga plagg! Var där ända till de stängde butikerna, killarna åt kebab, sen bestämde vi oss att se på bio. Vi köpte biljetter, sen åkte vi till Heron City och tittade där. Det blev filmen Killers. Vad vi såg av den tyckte jag var jättebra, men det var nått fel på deras elsystem eller nått, så filmen stoppades, skit irriterande för det var under den mest spännande scenen! Vi fick 2 biobiljetter i kompesation, vilket är ganska bra tycker jag:)

P.s Ashton Kutcher är galet snygg i denna film!



Kommentarer
pzz

Hasna jag har en fråga, men jag hoppas att du svara på min fråga..

vet din familj att du är i hop med Andras?

och isåfall hur var deras rekation=? jog hoppas vrkk att du svara .

2010-07-30 @ 00:42:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0