Eriksdalsbadet

Idag var jag ju i Eriksdalsbadet, det var så varmt och skönt att ligga på gräset och känna strålarna mot huden. Vi badade lite, och svalkade oss, och åt lite gott. Vid 4 började det helt plötsligt blåsa kraftigt, så kraftigt att massa saker blåste iväg, såsom ett partytält. Blåsten avtog inte utan blev allt starkare, då såg jag att flaggstängerna vajjade så jävla mycket, läskit som fan! DÅ bildades en stoftvirvel, som är som en tromb fast på mark, det var hur läskit som helst. Folk hamnade mitt i den, och försökte verkligen dra sig ur för den var jätte stark, då rörde sig den mot stora bassängen och drog ur massa vatten, typ 5 meter upp. Folks saker hamnade i vattnet, skit synd. Stod typ och skakade i 10 min för att jag blev så rädd att jag skulle flyga med.. Artikel från aftonbladet finns här



EDIT: Mamma är typ fett sjuk? Hon ba, varför tog ni inte kort på det hela, ni kunde fått massa pengar för det. Hon tänker inte på att hennes dotter är vettskrämd, utan en jävla kamera, SJYSST TJEJ!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0