New york

Nu ska jag berätta lite om New York.

Det var både mitt livs bästa, samt sämsta resa. Det bästa var nog allt jag såg, att umgås med mina kusiner oavbrutet, och vännerna jag fick där. Det sämsta var nog att de vuxna var så irriterande, vi fick agera vuxna åt dem, och de klagade på allt. Fast det var mest kul. Jag och Amanie åkte in till Times square första dagen och var helt förbryllade över allt vi såg. Det var så fint, så stort, så jävla bra. Människorna där är bara att älska. Alla är skittrevliga, och man mår bra av att vistas bland dem då de kläcker ur sig komplimanger hela tiden! Mer om USA senare, här har ni lite bilder.



Kommentarer
Lavransana

Thanks for the information

2011-03-07 @ 12:58:05
URL: http://lavransana.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0