107,5

Hej!

Är typ helt död idag, vill bara lägga mig och sova bort dagen.
Gårdagen var jättekul, vi var hos Alex först och drack lite, de körde ett öl-kortspel, farligt värre. Vid 10 var vi inne i stan och gick in till en klubb, jag tror det hette 107,5 men är inte helt säker. Vi satt ute och drack en massa goda drinkar, ännu bättre (sämre) var att det va hur billigt och gott som helst. Det innebar att vi alla drack för mycket. Vi dansade en hel del och sjöng till musiken, nu är både min hals och mina ben döda. Vid 2 råkade jag stöta in i en kille som tappade sin öl, men jag fortsatte gå. Tydligen hade han lyft armarna och sagt "vad vill hon" eller något, så Timmy gick på honom. När jag kom tillbaka så slängde de ut Timmy, så vi andra gick också. Fast jag gick till den där killen som ställde till allt och sa jag hoppades att han var nöjd över att få mina vänner utslängda. Det blev såklart McDonalds, sen promenerade vi till Horstull i väntat på nattbussen. Stupade i säng typ halv 5.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0