Det gick bra!

Hej!

Gårdagen gick som smort.
Andreas mormor och farmor var hur sköna som helst, i sin egna lilla bubbla haha.
Hans släkt tog emot mig ganska bra, självklart fick jag en hel del konstiga frågor, men det var jag beredd på. Vi åt ytterfilé med massa gott, och sedan tårta. Satt ute och pratade en hel del. Vid 10 var vi med Matti & de, hemma hos Alexandra som hade mottagning. Vi virrade runt till midnatt, sen gick vi hem till Johanna där de andra var, och drack lite.

Kom hem död 4.


Kommentarer
Melinda

Hej, jag älskar din blogg, den är hur bra som helst och jag tycker att du och din kille är hur söta som helst tillsammans!

Men kan inte du ladda upp ett par bilder från släkt träffen och vad du hade på dig, nyfiken!

puss

2010-06-05 @ 18:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0