Det var vilt

Ska dra igenom gårdagen.

Började med att jag och Andreas åkte till Medis där vi satt på uteserveringen Snaps med hans släktingar och syster. Det var ganska najs, fast ganska kyligt då det bara fanns plats i skuggan. Efter några glas rosé drog vi till 54, jag vinglade dit! Hade inte ätit på hela dagen förutom frukost, så var väldigt lättpåverkad. Åt lite nachos, då hämtade jag mig. Drack lite Briska, skiiiit gott! Vi satt i solen, pratade en del, rätt mycket med hans syster. Vid 10 gick vi till ett ställe vid namn Tvärs över, och hade hur trevligt som helst. Hans sysslingar kände ägarna, så det var full rulle hela tiden, hade nog alltid en drink i händerna. Terese, Andreas & jag drog till McDonalds och sen satte jag & Andreas oss på tåget och åkte hem. Vid 3 kom vi hem och sov gärnet. Hans släktingar var hur trevliga som helst, längtar till nästa gång vi ses :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0