En lång dag

Hej!

Idag har dagen varit lååång!
Gick till skolan för 3 kamp typ, fast jag var den enda där från min klass så jag fick hoppa in i andra klassen :( Vi körde kubb, brännboll och tipsrunda, det gick väl ganska så bra. Åkte hem och solade gärnet i 2 timmar, tog en siesta, sen mötte jag Andreas och solade lite hos honom. Gissa om jag är brun nu! Vi mötte Emma & Dennis i Skäris och köpte mat, sen slappade vi ett tag hos Dennis. Vid 6 gick vi hem till Johanna, där vi grillade, så himla nice det var. Mysig stund, god mat, och världens bästa sällskap. När solen gick ner så körde vi lite kubb, och vid 10 gick alla hem.

Dagen har kännts som en oändlighet,
men den har varit jättebra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0